niedziela, 8 stycznia 2017

Szalik i minigolfik

Witam serdecznie wszystkich mnie Odwiedzających i wspierających miłym słowem. Dziękuję, że jesteście. Jak zapewne zauważyliście ostatnio dodałam dwa posty jednego dnia, przez co zlały się  ze sobą, mój błąd. Dlatego dzisiaj już na spokojnie, bez pośpiechu dodam tylko jeden. W ten niedzielny wieczór chcę Wam zaprezentować dwa dodatki do garderoby dla moich Córeczek, kolejne już wkrótce😉
Dodatki te zrobiłam na ich własną prośbę. Pierwszy to szalik, którego już prezentowałam w pudrowym wydaniu w pierwszym poście tego roku klik, a który powstał z Alize Burcum Bebe Batik kol. 5673, 100% akryl, 210m/100g, szydełko Pony 5,00 mm:
Można go nosić dwustronnie, bo z każdej strony fajny wzorek:
Drugim dodatkiem jest golfik-szyjogrzej dla starszej Córci, który zrobiłam dwoma metodami: drutami i szydełkiem. Wykorzystałam do tego Alize Burcum Bebe Batik kol. 4796, 100% akryl, 210m/100g, druty 6,00 mm i szydełko Pony 6,00 mm:
Oba dodatki przypadły Właścicielkom do gustu.Pozdrawiam gorąco i do kolejnego!!!


5 komentarzy:

  1. Śliczne :) i zdają egzamin;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj było -16 więc te dziergadła będą bardzo potrzebne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, takie kolorowe i z pewnością cieplutkie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się spodobały!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac