sobota, 28 listopada 2015

Idą Święta cz.IV - gwieździsta girlanda

Witajcie! Dzisiaj kolejny post, w dość krótkim czasie do ostatniego, ale żeby zdąrzyć przed  świętami z prezentacją wszystkich prac muszę Was trochę przynudzić ;))) Wybaczcie mi jakość zdjęć, ale pogoda nie sprzyja a i aparat już wysłużony i odmawia współpracy, chyba chce iść na emeryturę;)). Śnieżynkową girlandę wykonałam dla Agatki z Kącika Małej Sowy, bo lubi ona ozdabiać swoje okna:) Zawieszka jest już w Jej posiadaniu, więc się chwalę. Wzory gwiazdek znalazłam już jakiś czas temu w necie, a pod nimi był podpis magicthread.ru, więc prawdopodobnie to jest pierwotne źródło, jeszcze nie sprawdzałam więc nie wiem, bo schematy znalazłam na stylowi.pl.
Całość wykonana szydełkiem Tulip 1,75mm i kordonkiem Ariadna Aria 5 425m/100g, kolor 400.
Dziękuję Wam za liczne odwiedzinki i komentarze. Pozdrawiam i do kolejnego!!!

5 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z taką girlandą:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam,że bardzo oryginalny i ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby zima sypnęła takimi prawdziwymi śnieżynkami, jak Twoje. Śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowna! Wieszam ją zaraz po Mikołaju!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac