czwartek, 21 maja 2015

Zieleń a nie zieleń cz. IV

Witam serdecznie wszystkich moich wiernych i stałych Obserwatorów i Komentatorów jak i tych, którzy zaglądają do mnie okazjonalnie. Ledwo nadążyłam odrobić zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów, a tu już widzę kolejne piękne prace i znowu mam braki, ale ponieważ zapowiadają nam pogodę tzw. barową,  więc obiecuję jutro ponadrabiać nowe zaległości. Dzisiaj będzie bardzo króciutko, kolejne biżutki z SuperDuo na wspomniany festyn (szydełkowe prace dalej na ukończeniu, więc może wkrótce się pojawią;))
Koraliki użyte w tych pracach to:
- SuperDuo 2,5x5 mm Gold-Lustered Turqoise (te ciemniejsze złoto-zielonkawe)
- SuperDuo 2,5x5 mm Luster-Metallic Lt. Green (te jaśniejsze zielone).
Szkoda, że zdjęcia nie oddają ich uroku, ale nieskromnie powiem, że bardzo mi do gustu przypadło to połączenie kolorystyczne:
Biegnę do szydełka, pozdrawiam i do kolejnego!!!!


6 komentarzy:

  1. Śliczne, zgrabne kuleczki. Ja się poddałam - kulki z SD nie wychodzą mi kompletnie, jakieś takie czubate.

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie zazdrość mnie bierze jak widzę te długie cuda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, uwielbiam takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko, śliczne, ale ja najbardziej lubię takie długie, więc te ostatnie są moimi faworytami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie zaglądałam, a tu tyle pięknych rzeczy powstało. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolczyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac