piątek, 1 maja 2015

Moja pierwsza szydełkowa lalka i nie tylko

Witam serdecznie wszystkich stałych i nowych Obserwatorów w ten pochmurny, deszczowy pierwszy dzień maja. Tak jest przynajmniej u mnie. Za ciepło też nie jest. Miałam Was też zanudzać koralikową biżuterią, o czym pisałam w poprzednim poście, ale postanowiłam co kilka postów koralikowych dodawać posty szydełkowe. Dzisiejszy miał mieć publikację troszkę później, ale ponieważ obie rzeczy już znalazły nabywców ;) postanowiłam się pochwalić. Na początek moja pierwsza szydełkowa lalka, której nadano imię Wandzia. Zrobiłam już ją jakiś czas temu, ale czekała na makeup twarzy. Miałam po prosty tzw. "lenia", ale zebrałam się w sobie i dokończyłam. Oto Wandzia:
Wiem, daleko mi do lalek prezentowanych przez Was, muszę jeszcze wiele się nauczyć, znaleźć swój styl. Może kiedyś się nauczę:). Zaopiekowały się nią moje Córcie.
Druga rzecz to szydełkowy Reksio w formie breloka, jest dosyć spory i zrobiony na specjalną prośbę mojego Mężusia, który chciał tego pieska zawiesić sobie w służbowym busie. Reksia nauczyłam się robić dzięki WIKI i jej kursiku. Oto i najbardziej rozpoznawany celebryta z dobranocek moich dziecięcych lat:
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, życzę udanego odpoczynku, pozdrawiam serdecznie i do kolejnego!!!!

8 komentarzy:

  1. Taki Reksio też by mi się przydał:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie od razu Kraków zbudowano, ale Ty Bożenko zbudowałaś;) Lala słodka i przytulasna, a Reksio po prostu jak żywy!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wandzia to prawdziwa elegantka, a Reksia chętnie bym pogłaskała. Jak bajkowy bohater. Śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna lala :-) Bardzo mi się podoba.
    Reksio cudowny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaki, w szczególności ten piesek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reksio boski ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala jest śliczna i ja tam widzę Twój styl:) A Reksio będzie podróżnikiem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac