piątek, 4 stycznia 2019

Moja pierwsza chusta "Lost in time"

Witam serdecznie wszystkich Obserwatorów mojego bloga i Komentujących moje posty, zarówno tych stałych bywalców, jak i nowo przybyłych. Dziękuję, że jesteście. Dzisiaj chociaż już, jak obiecałam, post nie świąteczny, ale zległy mikołajkowy:) Mój św. Mikołaj w sklepie pasmanteryjnym powiedział: "Ja zapłacę Ci za dwa motki tej włóczki, kolory sobie wybierz, ale prezent zrobisz sobie sama". Powiedział to tak rozbrajającym tonem, że obie z Panią Ekspedientką wybuchłyśmy śmiechem i dostałam od Niej nawet rabat:). Na pierwszy rzut motek włóczki Yarn Art Flowers 250g/1000m kolor 269 (zdjęcie z internetu poniżej), z którego zrobiłam pierwszą i mam nadzieję, że nie ostatnią chustę "Lost in time", szydełkiem Pony 3,0 mm.
Przy jej wykonaniu korzystałam z filmików na youtube:
Tradycyjnie musiałam coś pozmieniać, ponieważ zostało mi więcej nici i musiałam zaimprowizować zakończenie chusty. Szkoda tylko, że jakość zdjęć jest bardzo kiepska, chociaż pogoda była super, tzn. oświetlenie naturalne, dlatego aż tyle zdjęć, by pokazać kolor każdego pasa tej chusty. Zdjęcie włóczki w każdym ustawieniu było beznadziejne, nie oddawało uroku tej ombre włóczki, dlatego skorzystałam z internetu i wkleiłam jak ten motek wyglądał.

 flower_269.jpg
 źródło zdjęcia: internet

W następnym poście kolejny "prezent" :)) mikołajkowy. Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego!!!


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kolorystyka. Śliczne. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna chusta całkiem spora wychodzi z tego kokonka.Podobają mi się te włóczki bardzo.Tylko moja pasmanteria nie posiada takowych,chyba zamówię sibie.Bożenko czy chusta jest taka miła i miękka bo ja lubię takie przytulaśne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna chusta całkiem spora wychodzi z tego kokonka.Podobają mi się te włóczki bardzo.Tylko moja pasmanteria nie posiada takowych,chyba zamówię sibie.Bożenko czy chusta jest taka miła i miękka bo ja lubię takie przytulaśne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, kolor i wzór przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko, prześliczna jest ta chusta! Kolorystyka cudo :)). Mam w domu motek cieniowanej włóczki, więc przy okazji dziękuję Ci za inspirację :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała chusta jest na mojej liście do zrobienia:) Też bym chciała taki prezent:) Karteczkę dostałam w piątek i bardzo dziękuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac