niedziela, 6 maja 2018

Bratki w kwadratach

Witam was serdecznie. Dziękuję za liczne odwiedziny mojego bloga. Wiem, dawno mnie tutaj nie było, ale sami przyznacie, że takiej pięknej wiosny to już od paru lat nie było i tylko w takich chwilach człowiek żałuje, że nie ma dwóch par rąk, jednej do prac w ogródku, a drugiej do szydełkowania😄. Obiecałam Wam liczne przerywniki, a tutaj co? Dałam plamę jak nic. Dlatego dzisiaj kolejny przerywnik, który stanowi elementy do mojego koca, o którym wspominałam w tym poście http://niteczkowy.blogspot.com/2018/03/kwiaty-w-kwadratach.html. Oczywiście zarówno tych pierwszych kwadratów, jak i tych prezentowanych dzisiaj jeszcze z pewnością kilka powstanie. Do wykonania tych uroczych bratków korzystałam z filmiku instruktażowego z tego linku https://www.youtube.com/watch?v=uml6bWpIEQU
Zapewniam Was, że na tych bratkach się nie skończy...Uwielbiam te kwiatki, jak również ich mniejszych kuzynów fiołki. Pozdrawiam Was i do kolejnego!!!


3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac