sobota, 14 października 2017

Chabrowy komplecik

Witam serdecznie i dziękuję za odwiedziny, przemiłe komentarze oraz za to, że zostajecie ze mną na dłużej. Witam kolejnych Obserwatorów. Miło mi Was gościć w moich kręgach.
Dzisiaj chcę Wam pokazać chabrowy komplecik dla przeuroczej Dziesięciolatki. Wiem, że pasuje na Nią i że się Jej podoba, a to najważniejsze. Tym bardziej mnie to cieszy, ponieważ robiłam go w "ciemno". Wiedziałam tylko, że lubi niebieski kolor i nie lubi szalików. Wykorzystana włóczka to Red Heart Bella kol. 00010, długość 300m/100 g. Zużyłam niecałe dwa motki na ten komplecik. Czapkę zrobiłam szydełkiem Addi Swing 3,5 mm, golfik szydełkiem Addi Swing 4,5 mm.
Czapeczkę wykonałam zgodnie z instrukcją na youtube. Bardzo dziękuję autorce filmiku za ten tutorial. Filmik dostępny pod tym linkiem.  Próbowałam dodać film tutaj, ale coś mi blokuje, dlatego klikajcie w podkreślone słowo. Motyw wzoru jest na piętnaście oczek.
Golfik to już moja inwencja:)
Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego!!!

5 komentarzy:

  1. Piękny komplet! Bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplet i ciekawy wzór. Myślałam, że już wszystko w kwestii szydełka widziałam. Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet:) Mi też się podoba bardzo wzór:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś ten wzór już widziałam a teraz patrzę, że taka czapka musi być bardzo ciepła.Golfik także.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wzór a kolorek śliczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac