czwartek, 16 marca 2017

Bluzeczka "Gazania"

Witam serdecznie moich wiernych Czytelników. Dziękuję za miłe słowa. Mobilizują mnie do pracy.
Dzisiaj druga bluzeczka, by przywołać wiosnę. Wykonana tą samą metodą co bluzeczka z poprzedniego postu. Ta tym razem zrobiona dla młodszej Córci, która tak jak Starsza, sama wybrała sobie włóczkę i sama znalazła dla niej nazwę. Przypomnę do jej wykonania zainspirowałam się książką Mary Jane Hall "Szydełko. Ubrania i dodatki". Metoda ta bardzo przypadła mi do gustu i zapewne jeszcze powstanie kilka projektów tym sposobem. Użyłam również szydełka Pony 3,00 mm. Włóczka to Alize Batik Design Bamboo Fine 100g/440 m (skład: 100% bambus, wiskoza). Zużyłam blisko 2 motki, tej włóczki, która chociaż przyjemna w dotyku, jednak ma jedną wadę, bardzo rozdwaja się nitka. Córcia nazwała ją "Gazania". Oto moi Mili "Gazania":
 
 Prezentacja poszczególnych elementów bluzeczki:
Te listki irlandzkie to również pomysł Córci 😀. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Pozdrawiam i do kolejnego!!!

8 komentarzy:

  1. niesamowita ta bluzeczka! takie wesołe, soczyste kolorki! wyjątkowa i oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to już wiosna przywołana:) Śliczna bluzeczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalnie zakończony dół przyciąga uwagę:) Moim zdaniem jest ładniejsza niż poprzednia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Bardzo ciekawy pomysł z listkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe żywe kolorki, cudna bluzeczka, Bardzo wesoła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac