piątek, 27 lutego 2015

Kolczyków ciąg dalszy

Witam serdecznie, dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa. Beva dziękuję Ci za podpowiedź, gdzie znaleźć mogę schemat na kotka. Na pewno w przyszłości skorzystam.
Dzisiaj ciąg dalszy kolczyków, które zrobiłam ostatnim razem. Na bazie wzoru stąd zapragnęłam posiadać wisiorki i wykorzystując w dalszym ciągu pozostałe SuperDuo i inne koraliki bez nazwy poczyniłam takie coś dla siebie. Widać od razu niewprawną mą rękę w robieniu pętelek na drucikach. Może z czasem się nauczę.
Przeliczyłam ilość pozostałych SuperDuo i w sam raz starczyło na zrobienie takich dwóch kulek w kolorze jeżyny, a ponieważ zauważyłam pewne niedociągnięcia (jak to bywa w przypadku robienia czegoś pierwszy raz i na bazie zdjęcia z netu bez schematu) zostały one ze mną. Jedno wiem na pewno, nie będą one ostatnimi, muszę tylko podreperować budżet na zakup kolejnych koralików:

Wkrótce znowu coś pokażę, bo ciągle się uczę różnych rzeczy z Waszą pomocą, na bazie waszych szkółek. Dziękuję Wam bardzo, pozdrawiam i do kolejnego!!!

5 komentarzy:

  1. Obie pary bardzo mi się podobają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne obie pary. A kuleczek z superduo to Ci zazdroszczę, bo moje wyszły jakieś jajowate z ostrym czubkiem jak piłka do rugby, mimo że robiłam wg tutka. Lipa totalna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki. Nawet nie potrafię powiedzieć, które bardziej mi się podobają. Pierwsze są rewelacyjne, a drugie (mimo, że nie w moim stylu) baaaardzo apetyczne. Wyglądają jak słodziutkie jeżynki. Mniam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac