poniedziałek, 2 lutego 2015

Różności

Witam gorąco i dziękuję Wam za liczne odwiedziny i przemiłe komentarze pozostawione pod ostatnim postem. Na Was zawsze można liczyć:). Witam też w moim gronie Obserwatorów  agmik0 i mikę, które zechciały zostać u mnie na dłużej. Dzisiaj króciutko, wybaczcie mi te złej jakości zdjęcia, ale mój 8-io letni aparat zaczyna fiksować i zaczyna swoją własną twórczość:(. Poza tym od Świąt Bożego Narodzenia leży mi coś na sercu, ale nie chcę rozgrzebywać starych ran i nowych, dodam tylko, że o ile przyzwyczaiłam się do bezczelności ludzi, którzy nigdy szydełka nie mieli w ręku i żadnym rękodziełem się nigdy nie trudnili, o tyle kłamstwo i bezczelność koleżanek rękodzielniczek zabolała. No cóż tacy ludzie też muszą żyć...Najważniejsze, że prawdziwi przyjaciele nigdy się nie odwracają od Ciebie i ich krytyka jest zawsze dla naszego dobra, Edytko to o Tobie.... Dawno dodałabym tego posta i kolejnego, ale wiesz, że leżeliśmy powaleni chorobą i chęci brakło, a kolejny musi niestety poczekać zanim dotrze do miejsca przeznaczenia;)
Na początek kilka kolejnych motywów do samodzielnego montażu dla Agatki, który z przyczyn chwilowo technicznych musi poczekać na doręczenie, ale Agatko pokazuję, żebyś wiedziała, że nie próżnuję:) Oczywiście kolor zieleni jest taki jak na pierwszym zdjęciu, bo pozostałe to "radosna twórczość" aparatu przy tym samym ustawieniu:
Ta Pani Zającowa nie wyszła mi zadawalająco, bo robiłam ją pod wpływem złych emocji i chociaż nie chciałam, jednak trochę się jej udzieliło, ale mojej starszej Córci nie zrobiło to żadnej różnicy i już zaopiekowała się maskotką, ma ok. 10 cm wysokości i powstała z resztek kordonków, których już nawet nazwy nie pamiętam. Jakość zdjęć-patrz wyżej.
Pozdrawiam i do kolejnego!!! Trzymajcie się zdrowo!!!


7 komentarzy:

  1. Fajna ta zajęcza miniaturka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak będą wykorzystane te piękne elementy a królisia jest super:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne elementy :-)
    Pani Zającowa wspaniała :-) Mam tak samo, że przelewam na swoje prace emocje, jakie mam w sobie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw do montowania :) kolorystyka iście wiosenna, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko, kwiatuszki śliczne, Twój aparat nie jest w stanie odjąć im urody! Oj, będą z nich cuda:) A jeśli chodzi o te rękodzielnicze "dyrdymały" - w sumie śmieszne...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są te szydełkowe drobiazgi:) A Pani Zającowa świetna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszka niesamowicie urocze, moja Mama także szydełkuje, doceniam więc ogrom Twojej pracy, Bożeno :) Króliczka jest powalająca, niesamowicie słodka! Słowa krytyki są i będą, ale wiesz co, popatrz sama na swoje cuda i rób swoje, po prostu, to najlepiej zamyka usta. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac