niedziela, 12 maja 2013

O wyróżnieniach i candy i nie tylko...

Jak wiecie z rodzinnych przyczyn bardzo dawno mnie tutaj nie było, ale już mam za sobą pierwszokomunijną uroczystość i będę teraz nadrabiać zaległości. Na  początek witam gorąco wszystkich moich obserwatorów i cieszę się, że dołączyła do mnie Agnieszka. Zajrzyjcie do Niej, bo warto. Dziękuję również za wspaniałe prezenty w postaci aż trzech wyróżnień!!! Tak, tak : pierwsze od Irenki a aż dwa od właśnie Agnieszki. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję, to bardzo motywuje do pracy. Postaram się teraz poodpowiadać na Wasze pytania i zacznę w kolejności chronologicznej, czyli w kolejności jakiej je otrzymałam.Najpierw od Irenki:
Zasady wyróżnienia
„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.  

Pytania od Irenki :
1. Kawa czy herbata?  I kawa i herbata, kawa rozpuszczalna a herbata z cytryną
2. Parasol i kalosze, czy spacer boso po kałużach?   Boso po kałużach (oczywiście jeżeli deszcz już nie pada)
3. Wigilia czy Wielkanoc?   Zdecydowanie Wigilia, ale Wielkanoc też uwielbiam
4. Słońce czy deszcz?  Słońce, słońce
5. Śnieżna zima czy upalne lato?  Upalne lato
6. Fiołki czy róże?  Uwielbiam wszystkie kwiatki, więc to i to
7. Komedia czy melodramat?  W zależności od nastroju, ale przeważa komedia
8. Kot czy pies?  Pies
9. Owoce czy słodycze?  Owoce
10. Książka czy film?  Książka
11. Razem czy osobno?  Razem

 A teraz  wyróżnienia i odpowiedzi na pytania od Agnieszki.



1. Rozważna czy romantyczna? I rozważna i romantyczna, w zależności od sytuacji
2.
Piramidy w Egipcie czy fiordy w Norwegii? Fiordy w Norwegii
3.
Kupione czy zrobione? Zrobione, zwłaszcza jeżeli włożono w to serce
4.
Góry czy morze? Mieszkam na w górach, więc chociaż raz w życiu chciałabym być nad morzem
5.
ZOO czy Safari? ZOO
6.
Firanki czy żaluzje? Firanki
7.
Kwiaty cięte czy doniczkowe? Uwielbiam wszystkie kwiaty, więc i cięte i doniczkowe
8.
Spacer po lesie czy po parku? Spacer po lesie
9.
Majówka w Spa czy na działce? Majówka na działce a raczej w moim ogródku
10.
Dom z kamienia czy murowany? Marzy mi się drewniany na kamiennej podmurówce
11.
Bransoletka z bursztynów czy z muszelek? Z muszelek już mam, więc tym razem z bursztynów

  Zasady dotyczące wyróżnienia :
UWAGA!! - nie należy przysyłać wyróżnienia osobie od której je otrzymaliśmy!!
1. Nim kogoś wyróżnimy piszemy trzy słowa, które nas najlepiej opiszą.
2. Wypisujemy pseudonim osoby oraz linka strony z której dostaliśmy wyróżnienie.
3. Zamieszczamy obrazek wyróżniający.
4. W końcu wypisujemy pseudonimy blogowe oraz linki, które wyróżniliśmy. Minimum 5. 
Słowa, które mnie najlepiej opiszą to: Rozważna i romantyczna domatorka

A teraz na tydzień czasu muszę wyłamać się z nominowania, ponieważ mam twardy orzech do zgryzienia, bo z tego potrójnego wyróżnienia muszę aż 27 blogów nominować, a wiem, że niektóre blogi nie przyjmują takich nagród i chcę przejrzeć które. Dlatego za tydzień będą nominacje!!!! 

Teraz pochwalę się zaproszeniem Vivien na Jej rocznicowe Candy - Jej blog kończy ROCZEK!!! Już dawno chciałam się zapisać, ale wiecie, że miałam urwanie głowy i myślałam już, że termin przepadł, a tu niespodzianka - można się zapisywać do 18.05, kto nie zdążył niech się pośpieszy. Super nagrody Vivien przygotowała!!!
 
A teraz chcę Wam w końcu pokazać pelerynkę komunijną mojej córci i kolczyki, które zdążyłam jeszcze dokończyć przed 01.05, ale zdjęcia zrobiłam dopiero dzisiaj.  Wkrótce będę miała więcej prac do pokazania. Oto  i one:



 Wzór pelerynki zaczerpnęłam z netu bardzo dawno temu ze stron Picasa, ale dopiero teraz nadarzyła się okazja do jego wykorzystania. Oczywiście pelerynka dla lepszego uwydatnienia wzoru jest zawieszona na śliwkowej spódniczce.
Kolczyki, które tu pokaże są zainspirowane kursem z użyciem koralików SuperDuo z tej strony.
Wybaczcie mi tą dziwną czcionkę, ale od jakiegoś czasu mój komputer mi fiksuje i robi mi takie dziwne psoty, chyba, że to wina bloggera, a że ja się na tym nie znam, więc musicie jakoś to znieść. Pozdrawiam gorąco wszystkich i do kolejnego wpisu!!! 
  
 
  
   

5 komentarzy:

  1. jak wspaniale że zajrzałas na bloga:)wspaniała pelerynka,widziałam na zywo wiec wiem co piszę:)
    gratuluję wyróżnień i powodzenia w zabawie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinko, dziękuję z całego serca, bo na Twoje miłe słowo i szczere życzenia zawsze mogę liczyć!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pelerynka jest śliczna i kolczyki fikuśne :) a wyróżnień serdecznie gratuluję :) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wyróżnień dostałaś! I bardzo dobrze, bo są w pełni zasłużone :) Świetna pelerynka, a kolczyki wyglądają bardzo ciekawie! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac