sobota, 27 lutego 2021

Baktus w kolorze nieba z moich stron

Witam gorąco wszystkich Odwiedzających i Komentujących moje posty. Miło mi i ciepło na sercu się robi, że ktoś tu zagląda. Dziękuję, jesteście Wspaniali. Dzisiaj zapowiadana ostatnia chusta sezonu jesień/ zima 2020/21. Jest to baktus w kolorze nieba z moich stron, że tak zacytuję. Zrobiłam go z włóczki Alize Angora Gold Ombre Batik kolor 7363, motek 150 g/ 825m. Skład włóczki to 80% akrylu i 20% wełny. Użyłam szydełka Pony 3,00 mm, wzór znalazłam na Pinterest.

Szkoda, że zdjęcia nie oddają rzeczywistego koloru, ale zapewniam w realu ma bardziej intensywne barwy. Mam nadzieję, że wiosna już do nas się zbliża i nadchodzą słoneczne dni, których bardzo, przynajmniej ja, potrzebuję. Pozdrawiam Was gorąco, zapraszam do odwiedzin i do kolejnego!!!
 

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac