wtorek, 10 marca 2020

Szal dla Koleżanki

Witam Was Kochani. Do reszty przepadłam w tej mojej kwadraturze koła, w kółko kwadraty robię 😁. Zapomniałam już, że dotarł do mojej Koleżanki szal, który sobie zamówiła. Kolorystyka tego szala kojarzy mi się, nie wiem czemu, z hiszpańskimi tancerkami - czerń i czerwień.
Szal ma wymiary ok. 140x60cm. Wzór bazowy wykonany szydełkiem Pony 3,00mm. Kolor czarny to włóczka Alize Angora Gold 100g/550m, kolor 60, skład to 80% akrylu i 20% wełny. Wzór znaleziony w internecie. Kwiaty wykonane szydełkiem do knookingu 4,00 mm z YarnArt Angora Active kolor 841, 100g/500m o składzie 75%akrylu, 25% moheru, oczywiście również według wzoru z internetu. Zdjęcia nie oddały w pełni kolorystyki, która w rzeczywistości jest bardziej soczysta.
 
Dziękuję, że jesteście i że tak licznie do mnie zaglądacie. Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego!!!




3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac