niedziela, 8 września 2019

Czapki i beretka - czyli zbliżają się zimne dni

Witam Was serdecznie, obiecałam bywać częściej, ale w tym roku jakoś mnie pech nie opuszcza. Złośliwość rzeczy martwych...Jakiś czas temu musiałam zawieźć komputer do czyszczenia, bo odmówił posłuszeństwa i tym sposobem straciłam wszystkie zakładki, w których miałam zapisane linki do moich prac, dlatego dodawanie postów idzie mi tak mozolnie. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować dwie czapki i beretkę, wykonane zgodnie z instrukcjami na youtube. Włóczki to resztki Mimozy Opus (100% akrylu; 100g/33m), z której robiłam chusty z kwadratów, a które prezentowałam już wcześniej. Pierwszą czapkę, a raczej czapeczkę, wykonałam techniką tunezyjską, tzw. entrelakiem i szydełkiem Pony 3,00 mm. Posiłkowałam się filmem poniżej, ponieważ nigdy takiej techniki nie próbowałam. Film instruktażowy jest pod tym linkiem  https://www.youtube.com/watch?v=UVfhaGAMJXk

 
Drugą czapkę wykonałam również z Opus Mimoza, kol.824 i szydełkiem Pony 3,5 mm i również z filmem z tego linku  https://www.youtube.com/watch?v=jN9KqHmWDYQ.

Trzecia praca to beretka. Beretek akurat nie umiem robić i posiłkując się również filmikiem z tego linku  https://www.youtube.com/watch?v=YNAFrNVoNII,wykonałam taką, tylko aparat nie oddał koloru włóczki. Myślę, że nie będzie to jedyna beretka.

Na dzisiaj to tyle, żeby Was nie zanudzić. Mam cichą nadzieję, że ten pech mnie opuści i będę mogła częściej dodawać posty, a przyznam się szczerze, czeka ich w kolejce już kilkanaście. Pozdrawiam Was gorąco, życzę twórczej jesieni i do kolejnego!!!


2 komentarze:

  1. Ale piękne czapki! Bardzo ciekawe wzory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne czapeczki i beret również. Nie robię czapek, może dlatego że nigdy ich nie noszę;)
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac