niedziela, 30 grudnia 2018

Świątecznie cz. IV

Witam Was Kochani bardzo serdecznie. Cieszę się, że do mnie zaglądacie, bo ja w dalszym ciągu mam problem z dodawaniem komentarzy do Waszych postów. Bardzo mnie to smuci. Aniu karteczka od Ciebie doszła też w ten sam dzień co moja do Ciebie. Przyszła wraz z karteczką od Basi. Ach ta nasza poczta! Jeszcze raz Wam serdecznie dziękuję. Dzisiaj przedostatni świąteczny post z robótkami i tym razem nie bombki, tylko aniołki. Było zapotrzebowanie na nie na tzw. "na wczoraj" i żeby nie tracić czasu na szukanie schematów pomogłam sobie dwoma filmikami z youtuba. Linki podam poniżej. Moja modyfikacja polegała na tym, że sukienki robione są razem z główkami, nie przyklejałam klejem.
 
Tego aniołka zrobiłam zgodnie z filmem z tego linku  https://www.youtube.com/watch?v=ggxxg_Aezww
Kolejny aniołek powstał na bazie tego filmiku https://www.youtube.com/watch?v=GKFx6bu1iSk
Ostatni aniołek to improwizacja:
Tak prezentowały się po ozdobieniu wstążeczkami:
Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego!!!



4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac