piątek, 15 września 2017

Czapki

Witam Was Kochani serdecznie i dziękuję za liczne odwiedziny i przemiłe komentarze. Udało mi się dzisiaj ponadrabiać zaległości i obejrzałam sobie Wasze prace. Śliczności, śliczności u Was zobaczyłam.
Kiedy moje Córki proszą o nowe czapki to znak, że chyba zmienia się pora roku. Obie zażyczyły sobie czapki ze strony sheru.ru. Wybrały sobie nawet włóczkę Mimoza Metallic Natura100g/320m o składzie 97% akrylu i 3% nitki metalizowanej, kolor 804. Nie ubierają się jednakowo, ale lubią od czasu do czasu jednakowe czapki założyć. Do wykonania tych czapek użyłam szydełka Pony 3,00 mm.
Oczywiście obowiązkowo musiały być pompony:
Nie zanudzam Was dłużej. Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam i do kolejnego!!!

6 komentarzy:

  1. Piękne czapki:) Rewelacyjnie prezentuj się te warkocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne!:) Wyglądają na mięciutkie, no i mają srebrną niteczkę, więc to chyba to, co nastolatki lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne:) Piękny wzór wybrały:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. :)Super te czapeczki, a córeczki na pewno są zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne czapeczki na pewno cieplutkie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac