piątek, 18 sierpnia 2017

Dla Nowożeńców

Witam Was serdecznie i gorąco dziękuję za liczne odwiedziny i przemiłe komentarze. Witam kolejne Obserwatorki, które zechciały zostać ze mną na dłużej. Dzisiaj prezentuję kolejny przerywnik od breloczków 😉. Są to osłonki na wino dla Nowożeńców, które robiłam na prośbę mojej Koleżanki. Prezent jest już w rękach Obdarowanych, a mnie zostaje życzyć Im wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Zdjęcia wyszły nie za specjalnie i nie oddają koloru, bo pogoda była do kitu, a w sztucznym świetle wychodziły paskudnie. A ponieważ następnego dnia były odbierane, więc zdjęcia zostały takie jak niżej. Zapraszam do oglądania:
Na tym dzisiaj kończę, następny post będzie znowu breloczkowy, ale postaram się nimi Was nie zanudzić 😉. Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego i udanego weekendu. Do kolejnego!!!!

7 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie ubranka dostały się butelkom. Z dzieciństwa przypominają mi się pudelki na butelkę zrobione ze sznurka. Królicza para nowożeńców wygląda zdecydowanie bardziej elegancko. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale ozdobiłaś buteleczki! Pewnie dla państwa Królikowskich, Zajączkowskich czy tego typu;)
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny prezent! Królicza para wygląda wspaniale!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowww!!!Rewelacyjna para!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent. Para przeurocza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac