czwartek, 17 listopada 2016

Prezent dla Młodych

Witam Kochani serdecznie!!! Dziękuję za miłe komentarze i liczne odwiedziny. Na Was zawsze można liczyć :). Dzisiaj, żeby nie zanudzić Was chustami, mały przerywnik, który powstał jaaakiś czas temu, ale nie nadążam z publikacjami z różnych powodów nie zawsze ode mnie zależnych :( Jest to forma "surowa", ponieważ ozdabianie zgodnie z życzeniem Zamawiającej pozostawiłam Jej. Kochani, to moje pierwsze takie ubranko i robione, kombinowane z głowy.
Nie zanudzam dłużej, zmykam do robótek świątecznych....może mi się uda opublikować je przed świętami.... Pozdrawiam i do kolejnego!!!!

1 komentarz:

  1. Świetne ubranka na butelki.Gratuluję super debiutu. Pomysłowe i pięknie wykonane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac