niedziela, 24 kwietnia 2016

Wiosenny szalik wzorem Salomona

Witam serdecznie wszystkich. Przepraszam, że w tym roku tak rzadko tutaj bywam, ale różne sytuacje, wydarzenia odciągają mnie od blogowania, aczkolwiek szydełkuję namiętnie, brak tylko czasu, a może weny? na prezentacje. Dziękuję Wam za liczne odwiedziny i przemiłe komentarze. Dzisiaj chcę Wam pokazać moją pierwszą pracę wzorem Salomona. Jest to szalik dla starszej Mojej Pociechy, w sam raz na tę zmienną kwietniową pogodę. Dzisiaj dla przykładu mamy śnieg z deszczem i na zielonych już łąkach utworzyła się już biała posypa, bo posypka to za delikatnie powiedziane;) Szkoda tylko, że aparat nie oddał koloru włóczki, ale podaję namiary to może gdzieś podpatrzycie lepsze ujęcie. Szalik zrobiłam z Alize Angora Gold BD (80% akrylu, 10% moheru i 10% wełny) 550m/100g, kolor 1895, szydełko Pony 3,00 mm.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie jeszcze parotygodniową nieobecność i sporadyczność na blogu, ale teraz mam bardzo intensywne tygodnie, za tydzień mam I Komunię młodszej mojej Pociechy i wiele, wiele innych spraw do załatwienia. Obiecuję, że nadrobię zaległości w rewizytach na Waszych blogach. Pozdrawiam i do kolejnego!!!

7 komentarzy:

  1. Życzę dużo cierpliwości na najbliższe tygodnie:)Szalik bardzo fajny choć za tym wzorem nie przepadam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uwielbiam ten wzór i szalik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kiedyś miałam ochotę na węzeł salomona, ale brakło czasu, a może ochoty. Bożenko, Twój szal tym splotem jest prześliczny! Może kiedyś i ja sie zmobilizuję.
    Nie miej wyrzutów sumienia, są rzeczy ważne i ważniejsze.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szalik :-) Śliczne kolory i piękny wzór.
    To bardzo ważne wydarzenie przed Tobą. Życzę Ci aby ten ważny dla Twojej córci dzień był piękny i wspaniały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Ci na pewno wybaczam:)
    Śliczny i ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wzór, wykonanie bardzo staranne, widać profesjonalizm w każdym oczku! Gratuluje i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szal!! Miło jest go nosić, spełnia swoją rolę:))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac