poniedziałek, 10 grudnia 2012

Bombkowo i zawieszkowo

 Dzieci w szkole, mąż w pracy, z ważniejszą robotą już się odrobiłam i mam teraz trochę chwili, aby pochwalić się wspomnianymi bombkami, które zrobiłam według instrukcji Pani Joanny Chomickiej zamieszczonej w "Twórczych Inspiracjach". Jest to pewna odmiana po odnawianych szydełkowych bombkach:
 
Moje odnowione bombki z szydełkowymi koszulkami prezentują się całkiem nieźle, ale każda odmiana jest mile widziana:
W tym roku przyznaję się z ręką na sercu zaniedbałam ozdoby szydełkowe, dlatego będę chwalić się tym co zrobiłam w poprzednich latach.
W kwestii zawieszek i w temacie gwiazdek-śnieżynek wyszło spod szydełka kilka, a że się powtarzały to tylko po jednym "modelu" mam do pokazania. Wzory zaczerpnęłam z netu, różnej szydełkowej prasy i o ile dobrze pamiętam ze strony My picot:
Taśma okienna złożona z 5 elementów, które w przybliżeniu wyglądają tak:


Gwiazdki-śnieżynki też znalazły swój kąt:
Postaram się jutro też coś zaprezentować z ozdób świątecznych, tylko jak już wspominałam -  nietegorocznych.








3 komentarze:

  1. Piękne:)

    Aniołków z zawieszki sztuk 5 poprosze jeśli są proste;)

    Choć dla mnie to czarna i trudna magia w ogóle:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem, masz jak w banku ...

      Usuń
  2. Te wstążkowe bombeczki są przecudne!!! A jeszcze piękniejsze są na choince !!! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac