piątek, 15 stycznia 2021

Chusta "Perełka"

Witam serdecznie moich wiernych Obserwatorów i dziękuję za miłe słowa. Dzisiaj kolejna chusta. Chusta o wdzięcznej nazwie "Perełka", która tym razem zasiliła garderobę mojej starszej Córci. Wykonałam ją z opisu i wzoru autorstwa Julity Janickiej https://www.facebook.com/julitkowe.sprawki. Wzór płatny. Do jej zrobienia użyłam włóczki Zakręcone Motki Ombre Yarn 320g/1200m. Ilość nitek w motku to 4. Skład  włóczki to 50% bawełny i 50% akrylu. Szydełko Pony 3,0 mm. Wielkość chusty to ok. 140 cm podstawa, wysokość ok. 61 cm i ramiona ok. 97 cm, oczywiście bez frędzli. Niestety nie ma na banderoli numeru koloru, jest tylko numer motka: MOSSW6.

Dodam jeszcze tylko, że czekają Was jeszcze minimum trzy posty z chustami, ale to nie złośliwie. Po prostu uwielbiam robić chusty. Pozdrawiam Was gorąco i do kolejnego!!!

 


2 komentarze:

  1. Ładna chusta ale denerwuje mnie w nich to, że w miejscu zaczynania robótki robi się taki garb. Mam skończony wafel i aktualnie schnie, ciekawe czy ten garb zniknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczesciara, potrafisz sobie zrobic takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac