piątek, 9 stycznia 2015

Elementy do samodzielnego montażu;)

Witajcie moi Kochani!!! Nadeszła najwyższa pora, żeby dodać już pierwszego w tym roku posta. Jednak zanim to nastąpi pragnę wszystkim Odwiedzającym, Komentującym i Obserwującym gorąco podziękować za odwiedziny i wspaniałe życzenia Świąteczne i Noworoczne.
Dzisiaj pokaże Wam tylko elementy do samodzielnego montażu i zastosowania według własnego upodobania, które zrobiłam na prośbę Eweliny i Agatki. Są też już i inne prace bardziej skomplikowane, jednak z racji, że nie dotarły jeszcze do rąk Zamawiających, nie mogę jeszcze pokazać.
Dzisiejsze prace to pojedyncze elementy kwiatowe i trójkąciki. Ich zastosowanie zapewne wkrótce poznacie.Oto i bohaterki i bohaterowie dzisiejszego posta:
Elementów trójkątnych w tej wersji kolorystycznej powstało oczywiście więcej, ale, że kolorki się powtarzały pozwoliłam sobie obfotografować pojedyncze elementy:
 Oraz takie mini afrykańskie kwiatusie:
Pozdrawiam Was gorąco i raz jeszcze życzę zdrowia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku. Do kolejnego!!!

9 komentarzy:

  1. Piękne, z niecierpliwością czekam na zdjęcia pozostałych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem co z tego wyjdzie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , ciekawa jestem co z tego wyczarujesz Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne elemenciki! Ciekawa jestem jak zostaną wykorzystane.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko, jestem zachwycona kwiatuszkami, nie wiem, które najpiękniejsze, bo wszystkie są cudne. Do czego zamontuję, pokaże wiosenna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pastelowe kolorki :) Gratulacje :) Ciekawe co z tego powstanie? hmmm :)

    Zapraszam do mnie www.skladrekodziela.blox.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowności :* ja już montuję girlande :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super elementy i do wykorzystania na wiele sposobów, świetna dekoracja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac