środa, 2 stycznia 2013

Wspominkowo...

Pogoda do bani, ni to zima, ni to jesień, a już całkiem wiosny nie przypomina, to i zebrało mi się na wspominkowo. Na dzisiejsze wspominanie niech będą prace, które wyszły spod szydełka w 2011 i minionym 2012 roku. Są to prace robione na zamówienie, bądź prezenty, a ponieważ już od dawna cieszą właścicieli, dlatego się nimi pochwalę. Nie będą one chronologicznie, gdyż wtedy nawet nie myślałam o założeniu bloga i nie archiwizowałam ich na ten cel.
Na początek największe serwety, bieżniki i taśmy jakie kiedykolwiek zrobiłam. Wzory pochodzą z czasopism, ale nie byłabym sobą jakbym coś w nich nie zmieniła:




Moje mniejsze dzieła z zakresu serwetkowa to te kilka egzemplarzy:









 



W kolejnych wspominkowych postach postaram się pokazać Wam szydełkowe prace nie-serwetkowe. Mam ich dość sporo w swoim zanadrzu, bo są sprzed 2011 roku i z minionego również. Oczywiście nie zamierzam na tym poprzestać, bo oczywiście nowości również na bieżąco będę przedstawiać.

 

5 komentarzy:

  1. Wszystko cudne! Serwetki z kwiatami podbiły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, że się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No zdolna Pani:)jak ja się cieszę że mam Cię tak blisko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko, zawsze jestem do Twoich usług:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne bieżniki i serwetki, te z łabędziami i kurkami są THE BEST!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac