sobota, 27 maja 2017

Kotki I

Witam serdecznie i dziękuję za odwiedziny. Teraz, jak już wspomniałam przez  długie tygodnie będę Was zanudzać breloczkami i innymi fantami przygotowanymi na wspomniany już jakiś czas temu piknik rodziny w szkole moich Pociech. Myślę, że mi to wybaczycie. Oczywiście postaram się przepleść te posty jakimiś innymi projektami. Dzisiaj na tapecie kotki-breloczki, żeby nie było, że tylko sowy 😉. Opis wykonania tych uroczych kotków znalazłam na Pintreście a pochodzą z bloga www.creativitaorganizzata.it . Robi się je bardzo szybko i przyjemnie. Włóczki na te kotki i inne jeszcze ozdoby zakupiła jedna Mama, która z kilkoma pozostałymi, mocno jest zaangażowana w przygotowanie tego pikniku. Dziękuję Jej za pomoc!!!
Mam nadzieję, że Was dzisiaj nie zanudziłam. Pozdrawiam i do kolejnego!!!

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac