poniedziałek, 8 maja 2017

Kołnierzyki

Witam serdecznie wszystkich do mnie Zaglądających i Komentujących. Dziękuję, że pomimo iż ostatnio mało tutaj bywałam ciągle o mnie pamiętacie. Moja nieobecność jest usprawiedliwiona, ponieważ mam dużo pracy, w związku ze zbliżającym się naszym szkolnym piknikiem rodzinnym. Jej efekty obiecuję już wkrótce zaprezentować. Oczywiście odbędzie się to tradycyjnie w kilku seriach. Dzisiaj króciutki post, który w związku z pracami na festyn stał się przerywnikiem 😉. Chcę Wam pokazać kołnierzyki jakie wykonałam dla trzyletniej wyjątkowej Dziewczynki na prośbę Jej Babci:
Mam dzisiaj troszeczkę czasu to odrobię zaległości w odwiedzinach 😉. Zmykam. Pozdrawiam gorąco i do kolejnego!!!!!!


4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie ozdoby, a szczególnie u małych dziewczynek. Urocze, misterne prace. Miłego tygodnia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dawno nie widziałam na żywo takiego kołnierzyka a kiedyś to sama takie nosiłam:) Bardzo ładne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac