niedziela, 21 maja 2017

Sówki I

Witam Was serdecznie i jak zawsze z serca dziękuję za liczne odwiedziny i przemiłe komentarze. Niestety czas w ciągu tygodnia tak dziwnie u mnie przyspieszył, że jedynie w weekendy mogę do Was zaglądać. Dzisiaj kolejny post z serii "festyn szkolny" i kolejne breloczki. Tym razem sówki. Mam nadzieję, że znajdą swój nowy dom😉 Robiłam je ze schematu z netu, ale przyznam szczerze coś w tym schemacie jest nie tak, ale nie miałam czasu na przeróbki, bo były inne projekty, które musiałam wykonać. Przyznam szczerze, że ten schemat na sówki nie daje mi spokoju i przy najbliższej wolnej chwili muszę go ponownie przeanalizować, być może jest tam jakiś błąd.
Na dzisiaj to tyle, życzę udanego i zdrowego nadchodzącego tygodnia i do kolejnego!!!! Pozdrawiam serdecznie!!!

3 komentarze:

  1. Patrząc na Twoje cuda przypomniałam sobie, że muszę zrobić sobie jakiś fajny brelok:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sóweczki! Mam wrażenie że czas przyspieszył, też z niczym nie nadążam.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac