niedziela, 9 kwietnia 2017

Święta Wielkanocne tuż, tuż...

Witam serdecznie wszystkich. Dzisiaj chociaż Niedziela Palmowa to aura jakoś mniej świąteczna, przynajmniej u mnie. Zimno, niedawno ponownie zalegał u nas śnieg, słońce bardzo nieśmiało poprzez chmury zagląda. Dlatego dzisiejszy post taki przedświąteczny. Chcę Wam zaprezentować kurki-osłonki na jajka, które zrobiłam już jakiś czas temu, gdyż musiały dotrzeć do Odbiorcy na czas jako prezent. Kurki zrobiłam z dwóch kolorów Ariadna Aria 5, biały kordonek ma numer koloru 400, natomiast beżowa na banderoli nie miała numeru. Kolorowe kordonki to resztki Snehurki, Kai, Altina Basak. Szydełko użyte to Tulip 1,75 mm.
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Życzę miłej niedzieli i udanego tygodnia. Pozdrawiam i do kolejnego!!!


8 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac