czwartek, 31 grudnia 2020

Szal-etola

Witam serdecznie i dziękuję Wam za liczne odwiedziny. Dzisiaj, na zakończenie starego 2020 roku, chcę Wam pokazać szal-etola z moherowych włóczek w rozmiarze ok.160x54cm. Użyta włóczka to YarnArt Angora Activ 100g/500m o składzie 25% moheru i 75% akrylu. Z niej wykonałam kwiaty i ich otoczenie: czerwony melanż - nr 841, fioletowy melanż - nr 847 i brązowo-zielonkawy melanż o nr 849. Połączenie kwadratów i koronka szala to czarna Alize Angora Gold 100g/550m o składzie 80% akrylu i 20% wełny. Robiłam ją szydełkiem Pony 3,5 mm. Kwiaty to moja improwizacja elementu chusty Kokietka, którą prezentowałam w poprzednim poście i wzoru ze strony mypicot.com. Szal ten zdążyłam zrobić i wysłać dla Koleżanki jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia, więc prezent jak znalazł.




A korzystając z okazji:
Życzę Wam szampańskiej zabawy Sylwestrowej,  zdrowego i szczęśliwego Nowego 2021 Roku, wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń i zamierzonych planów życiowych!!!


 
 
Do kolejnego, tym razem już w Nowym Roku!!!
 
 
 

2 komentarze:

  1. Szał cudnie urody!!!!!Do siego Roku 2021 Bożenko🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎇

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! A nie myślałaś strzelić fotki na modelce, Bożenko?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac