niedziela, 13 grudnia 2020

Mikołajkowy prezent

Witam serdecznie wszystkich i przepraszam, że tak dawno mnie tutaj nie było, ale ciągle coś dziergam i zaległości w prezentacji mam ogromne. Dlatego teraz świeży post, post mikołajkowy, gdyż jest to mój prezent dla malutkiej Siostrzenicy. Szkoda tylko, że zdjęcia nie oddają prawdziwych kolorów. Dlatego zdjęcia w świetle dziennym i sztucznym. Cały króliczek wykonany jest z włóczki Kocurek, ale niestety nie mam już banderolek, bo to resztki z innych robótek.


Nie wiem jak Wy, ale ja jestem z tego ulepszonego blogera niezadowolona. Lepsze jest wrogiem dobrego, nie podoba mi się on, szczególnie jego obsługa, beznadziejna. Pozdrawiam Was gorąco, życzę miłego dnia i do kolejnego!!!


 

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac