poniedziałek, 4 stycznia 2021

Chusta "mech"

Witam Wszystkich serdecznie już w Nowym 2021 Roku. Dziękuję za liczne odwiedziny i miłe komentarze. Dzisiaj w poście kolejna chusta, ale uprzedzałam, że takich postów będzie dużo. Niestety musicie wybaczyć mi, że nie prezentuję ich na modelkach, ale Córki nie chcą pozować i nie chcą by ich wizerunek, nawet z zamazaną twarzą był upubliczniany. No cóż, to już nastolatki...Wracając do posta, jakiś czas temu na Pintereście znalazłam dziwny schemat na chustę, jakiś czas potem z innych blogów i grup szydełkowych na Facebooku dowiedziałam się, że jest to wzór na chustę zwaną "mech". Postanowiłam, więc i ja zrobić taką. Na jej wykonanie użyłam dwóch motków włóczki Nako Rainbow, kolor nr 81726, o składzie 100% akrylu, 150g/540m, szydełko Pony 3,5 mm. Rozmiary chusty to ok. 155 cm najdłuższy bok, ramiona chusty to ok. 100 cm, a wysokość chusty ok.75 cm.

Chustę przygarnęła starsza Córcia i i mówi, że kolorystyka przypomina Jej peruwiańską. Pozdrawiam Was gorąco i jeszcze raz życzę pomyślności i zdrowia w tym Nowym Roku. Do kolejnego!!!


 

2 komentarze:

  1. Ładnie wyszedł. Kolory faktycznie wyglądają na peruwiańskie:) Jakoś sam wzór mnie nie zaciekawił i nie mam go w planach za to bardzo polecam wzór szydełkowy wafel. Nadaje się na cienkie włóczki i jest włóczkożerny ale efekt powala:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie cieplutka.Mówią,że zima idzie jak na razie u nas plucha.
    Pozdrawiam Magda F

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac