poniedziałek, 28 grudnia 2020

Chusta "Kokietka"

Witam Was serdecznie. Dziękuję za liczne odwiedziny i miłe słowa. Dzisiaj chcę Wam pokazać chustę "Kokietkę". Wykonałam ją z opisu i wzoru autorstwa Julity Janickiej https://www.facebook.com/julitkowe.sprawki. Wzór płatny. Wielkość chusty to 160cm podstawa, ramiona 112 cm, a wysokość 74 cm. Zrobiłam ją szydełkiem 2,75 mm  i włóczką Kolorowe motki 1500m/300g, kolor 330, ilość nitek w motku 3. Skład włóczki to bawełna 50% i akryl 50%.

Jedyna modyfikacja wzoru to koronka, gdyż został mi nadmiar włóczki i zmodyfikowałam zakończenie według własnego pomysłu. Mam nadzieję, że autorka się nie obrazi za tę modyfikację. Pozdrawiam gorąco, życzę miłego dnia i do kolejnego!!!
 
 
 

2 komentarze:

  1. Ciekawa chusta Bożenko. fajnie że podałaś źródło z wzorami, dzięki. Życzę Ci normalnego 2021 roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac