czwartek, 17 grudnia 2020

Chusta "Saffron"

Witam Was wszystkich. Dziękuję, że pomimo przedświątecznych porządków i ogólnego zabiegania w tym okresie znaleźliście czas, by zajrzeć do mojego bloga. Jest mi niezmiernie miło. Dzisiaj prezentuję chustę "Saffron", schemat której znalazłam na Pintereście, a która nie ukrywam zasili moją kolekcję chust. Do jej wykonania wykorzystałam Zakręcone motki hand made ombre yarn, motek o wadze 220g, długość nitki 1000m, ilość nitek 3, kolor B24. Skład włóczki to 50% bawełna i 50% akryl. Szkoda, że zdjęcia nie oddają prawdziwego koloru, bo w rzeczywistości jest bardziej wyrazisty. Wzór, chociaż na pierwszy rzut oka wydaje się prosty i nieskomplikowany, to jednak wymaga skupienia i liczenia, zdarzyło mi się popaść w rutynę i niestety musiałam parę razy pruć.

Wielkość chusty to: podstawa 152 cm, ramiona 101 cm, a wysokość 74cm. W tym sezonie jesienno-zimowym to nie jedyna chusta jaką zrobiłam dla siebie. Kolejne w następnych postach. Pozdrawiam i do kolejnego!!!


 

3 komentarze:

  1. Super chusta. :)
    Pięknie stonowana kolorystyka. :)
    Moje leżą, bo mi za ciepło na nie, ale czekają...Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna chusta i bardzo ciekawił mnie ten wzór więc dzięki za post:) Też muszę zrobić:) Nawet szal by wyszedł bardzo fajny tym wzorem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac