piątek, 23 lutego 2018

Pomarańczowa czapka

Witam serdecznie wszystkich. Dzisiaj kolejna zimowa robótka - czapka dla młodszej Córci w kolorach jej ulubionej kurteczki. Zrobiłam ją z tej samej włóczki co komplecik z poprzedniego postu, czyli z Red Heart Bella, 100g/300m, 100% akrylu, w kolorze o numerze 00054, szydełkiem Addi Swing 4,0 mm. Muszę przyznać, że bardzo przypadła mi do gustu ta włóczka, jest miła w dotyku. Czapkę robiłam posiłkując się filmikiem ze strony https://www.youtube.com/watch?v=VOU4BEbrpYo.
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa. Życzę udanego weekendu. Pozdrawiam i do kolejnego!!!


17 komentarzy:

  1. Żywy kolorek, wzór z daleka wygląda jak warkoczyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wzór pewnie włóczkożerny ale efekt jest świetny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czapka! Bardzo ciekawe wzory znajdujesz w ostatnim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór i świetny, energetyczny kolorek.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetna jest ta czapka! Wzór jest zjawiskowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutka bardzo lubię takie czapki wyglądają trochę jak bereciki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo energetyzujący kolorek! idealny na ponure, bezśniegowe, zimowe dni...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna, super kolor na ponure dni

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i ładny kolorek :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam serdecznie autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat nie wiem czy tai kolor do mnie by pasował, więc obstawiam, że jest to czapka damska. Ja za to chwalę sobie wysokiej jakości kaszkiety męskie https://hatfactory.pl/30-kaszkiety które są dla mnie obłędne i mogę ich mieć bardzo wiele w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie taki kolor czapki jest bardzo ciekawy i jestem pewna, że moje dzieci na pewno by chętnie je nosiły. Natomiast jeśli chodzi o męskie nakrycia głowy to kaszkiety męskie https://magazynvip.pl/modny-kaszkiet-dla-mezczyzny-jaki-kupic/ moim zdaniem są zdecydowanie najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac