poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Poszewka na poduszkę z kwadratów

Witam wszystkich moich Obserwatorów serdecznie i przepraszam, za moją nieobecność, ale dużo się dzieje i muszę jeszcze uzupełnić drugiego bloga. Dziękuję za liczne odwiedziny i miłe słowa w komentarzach. Dzisiaj chcę Wam pokazać poszewkę na poduszkę 40x40 cm z resztek włóczki jaka została z chusty prezentowanej w poprzednim poście. Zdjęcia były robione jakiś czas temu, ale pogoda nie chciała współpracować z aparatem, a teraz poszewka jest już u Zamawiającej i nie mogłam zrobić lepszych zdjęć.

Guziczki są zrobione przeze mnie, coś na wzór irlandzkiej jagody. Na dzisiaj to tyle. Pozdrawiam i do kolejnego!!!



2 komentarze:

  1. Ładny mam podobne. Szkoda że szybko się zużywają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwyciężone kwadraty! Można z nich zrobić wiele rzeczy. Piękna poszewka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac